Ką reikia žinoti apie įmonės pelno analizę?

0
20

Pelno analizė tai vienas pagrindinių įmonės statistikos šaltinių, kuriuos turėtų vesti kiekviena įmonė. Tai tarsi pelno suvaldymo įrankis, kurio dėta galima daryti pakitimus ar kažkokias išvadas sprendimus. Kaip analizuoti pelningumą. Nors pasididžiavimas nuosavybe ir pasitenkinimas karjera yra sveiki tikslai, greičiausia priežastis, kodėl pradėjote savo verslą, buvo pelnas.

Yra keli būdai, kaip įvertinti įmonės pelną, ne tik žiūrėjimas į jūsų banko sąskaitą (kuris, tiesą sakant, jums daug nepasako apie pelningumą.) Paanalizuokime, kokius būdus įmonės gali rinktis analizuojant savo įmonės pelną: Maržos (arba pelningumo) rodikliai. Lūžio analizė (remiantis pajamomis ir parduotais vienetais). Turto ir investicijų analizė.

Prieš pradėdami, jūs ar jūsų buhalteris turėtumėte paruošti savo verslo pajamų (arba pelno ir nuostolių) ataskaitą. Metodai, kuriuos mes apžvelgsime, skirti tam, kad jūsų pajamų ataskaita būtų jums suprantamesnė ir prasmingesnė. Jei pelno (nuostolių) ataskaita nebuvo parengta, žemiau pateikta informacija apie bendro dydžio pajamų ataskaitos sudarymą nebus labai svarbi, todėl gali trūkti duomenų, kurių jums reikia pelno (nuostolio) analizei.

Apžvelkime kelis finansinio rodiklio analizės aspektus. Verslo arenoje dažniausiai naudojami finansinių rodiklių rūšys yra įvairūs dviejų bendrovės finansinių ataskaitų skaičių palyginimai, pavyzdžiui, grynųjų pajamų ir metinių pardavimų santykis. Santykį galima parašyti keliais skirtingais būdais.

Pelningumo rodikliai. Štai pelningumo rodikliai, į kuriuos smulkiojo verslo savininkai turėtų reguliariai žiūrėti: Bendrojo pelno maržos koeficientas. Veiklos pelno maržos santykis. Gryno pelno maržos koeficientas. Kiti įprasti dydžių santykiai. Trys pelno matavimai – bendrasis pelnas, veiklos pelnas ir grynasis pelnas – gaunami iš jūsų įmonės pajamų ataskaitos.

Įmonės pelno analizė yra svarbus įrankis jūsų veiklos funkcionavime. Jo sekimas, ataskaitų sudarymas, gerina jūsų įmonės pagrindinius pamatus.